Veelgestelde vragen

Hier vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen of heeft u meer uitleg nodig? Neem dan contact met ons op.

Zijn jullie een energieleverancier?

Nee. Nederlands inkoopcollectief is een onafhankelijk adviesbureau specifiek opgestart om u met al uw energiezaken te helpen. Wij willen jou er direct van op de hoogte stellen als wij een scherper aanbod hebben gevonden of simpelweg een verbeterd aanbod voor jou hebben. Daarnaast regelen wij snel en gemakkelijk jouw overstap.

Kan ik bij de Nederlands inkoopcollectief mijn contract laten vergelijken?

Ja. Door je aan te melden via het aanmeldformulier, kom je in onze meldingslijst te staan. Wij zullen dan zo snel mogelijk contact met je opnemen om naar jouw huidige situatie te kijken. Onze adviseurs zullen direct een vergelijking voor je uitvoeren. Zodat jij op deze tarieven kunt gaan besparen. 

Moet ik voor jullie service/ diensten geld betalen?

Nee. Onze service is gratis. Al onze diensten zijn geheel vrijblijvend. U betaalt enkel uw nieuwe energieleverancier.

We vragen een vergoeding aan de energieleverancier, die het beste aanbod doet.

Alle energieleveranciers kunnen meedoen tegen dezelfde vergoeding. Wij hebben daarom geen voorkeur.

Hebben jullie een klantenservice?

Ja. Bij eventuele vragen en of opmerkingen kunt u via ons contactformulier contact opnemen met onze klantenservice. Ook kunt u telefonisch contact met ons opnemen via: +31 85 0135530

Ik heb een klacht waar kan ik terecht?

Wij doen er alles aan om u als klant zo goed mogelijk te helpen. Om uw klacht op een goede en snelle manier af te handelen, vragen wij u vriendelijk het klachtenformulier in te vullen. Wij zullen dan uw klacht binnen 5 werkdagen behandelen.

Staat jouw vraag er niet bij? Of heb je een extra vraag?

Neem dan gerust contact met ons op! Wij helpen je graag verder.